به اطلاع بازدید کنندگان محترم می رساند؛ جهت دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه های مربوط به اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان، به آدرس https://gilan.irantvto.ir مراجعه نمایند.  
انتصاب «معاون آموزش» سازمان آموزش‌ فنی وحرفه‌ای کشور
زمان درج : ۱۴۰۰ سه شنبه ۲۷ مهر ساعت ۱۰:۵۲ تعداد بازدید : 473 نسخه چاپی
طی حکمی از سوی دکتر غلامحسین حسینی‌نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور «محمدرضا شاه پسند» به سمت ««معاون آموزش» سازمان منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، طی حکمی از سوی دکتر غلامحسین حسینی‌نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور «محمدرضا شاه پسند» به سمت «معاون آموزش» سازمان منصوب شد. در این حکم آمده است: جناب آقای محمدرضا شاه پسند با سلام نظر به تجارب ارزشمند، تخصص و تعهد جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت « معاون آموزش» سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور منصوب می‌شوید. انتظاردارد با تکیه بر اصل شایسته‌سالاری و برنامه‌ریزی منسجم در جهت تحقق تکالیف قانونی از جمله برنامه‌های توسعه کشور، برنامه اقتصاد مقاومتی و عملیاتی نمودن برنامه‌ها و سیاست‌های دولت مردمی و وزارتخانه متبوع در جهت افزایش رضایت‌مندی مردم عزیز، ارتقاء جایگاه وکیفیت خدمات سازمان، تمرکز زدایی وکاهش تصدی‌گری دولت و واگذاری امور به بخش خصوصی و تعاونی، استفاده از تمامی ظرفیت‌های قانونی جهت افزایش سطح دسترسی مراجعین وکارآموزان در بهره مندی از خدمت ارائه شده در آموزشِ بهینه و بیش از پیش سازمان در تحقق هر یک از محورهای ذیل گام بردارید: تدوین استراتژی و خط­مشی گذاری در راستای برخورداری عادلانه گروه­های هدف از آموزش های فنی و حرفه ای، کاهش فقر مهارتی و تحقق شعارهای دولت محترم و مقام عالی وزارت در مردمی بودن. برنامه ­ریزی درراستای تنوع بخشی، انعطاف پذیری و به روزرسانی آموزش های فنی وحرفه ای براساس آمایش منطقه ای، اقتضائات و نیازهای بازارکار، تحولات فناورانه، تغییرات سازمان کار و مختصات گروه های هدف. ارتقای کیفیت، استاندارد و اثربخشی آموزش های فنی و حرفه ای از طریق مداخله برنامه محور و مبتنی بر شواهد در مولفه های کلیدی فرایندها و برنامه های آموزشی. رصد، شناسایی و پیشنهاد مداخلات مقررات گذارانه در محیط حقوقی آموزش های فنی و حرفه ای کشور با هدف اصلاح قوانین و مقررات حاکم بر آموزش های مهارتی، ارتقای جایگاه و اثربخشی فعالیت های آموزشی سازمان و تقویت همکاریهای نهادی و سازمانی برنامه ریزی و همکاری فعالانه و موثر در راستای تقویت مولفه مهارت آموزی در کلیه برنامه ها و اقدامات حوزه ی اشتغال وزارتخانه از طریق همکاری نزدیک با واحدهای ذیربط. نظارت سازمان یافته و موثر بر توسعه کمی و کیفی مراکز آموزش فنی و حرفه ای در بخش دولتی و غیردولتی در راستای انطباق بین از پیش فرصتها و ظرفیت های آموزشی با نیازهای واقعی و محلی بازارکار. طراحی و اجرای نظام ارزیابی فرایندها و عملکرد آموزشی سازمان در راستای تضمین کیفیت آموزش های مهارتی با بهره گیری از استانداردها و شاخص های بین المللی و به روز رسانی مداوم. توانمند سازی بخش غیردولتی و کاهش تصدی گری سازمان با رویکرد تقویت ابعاد نظارتی آن. - جلب مشارکت و همکاری شرکای اجتماعی در طراحی و اجرای آموزش های فنی و حرفه ای. - ایجاد، تقویت و توسعه تشکل مربیان و ایجاد ساز وکاری جهت مشارکت دادن آن در تصمیم گیری و تصمیم سازی. - برنامه ریزی جهت تجهیز و نوسازی مراکز آموزش فنی وحرفه ای در راستای آموزش های مورد نیاز جامعه. - برنامه­ ریزی جهت اجرایی­نمودن تفاهم نامه منعقده با سایر دستگاهها با رویکرد اعتباربخشی به گواهینامه های آموزش فنی وحرفه ای. -تلاش در جهت ارتقاء سطح دانش مربیان و ترویج کارگروهی، افزایش خلاقیت و نوآوری از طریق آموزش مستمر. همکاری و هم افزایی با ادارات کل استانی و دفاتر ستادی در اجرای برنامه های مصوب سازمان. امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال، ضمن بهره‌گیری از توانایی‌های همکاران زیر مجموعه و اهتمام لازم در سایه تعامل و همکاری با سایر دستگاه های کشور و با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» «قانون مداری»، دولت مردمی در انجام مسوولیت محوله موفق و موید باشید. این گزارش می افزاید علیرضا حاتم زاده پیش از این مسئولیت معاونت آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را عهده دار بود.

فراخوان های سازمانی
اطلاع رسانی جلوگیری از فساد
گزارش عملکرد 1400 اداره کل
اطلاعیه های آزمون
معرفی مراکز و دفترچه دوره های آموزشی
ورود به سامانه ثبت تقاضاهای آموزشی
شبکه تجهیزات کارگاهی
مهارت آموزی در محیط کار واقعی
درگاه ملی مجوزهای کشور
فیش حقوقی
سامانه استعداد یابی مهارتی
پیوند های سایت
سامانه ها
شبکه های اجتماعی
اطلاعات آماری
شوراهای فرهنگی ومذهبی